Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Avert | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany11.07.2002 @00:40:05 ostatnio na stronie13.12.2011 @16:06:05

Jestem zbyt leniwy by cos napisac

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1825365
digarty114 komentarze879 posty na forum13 newsy3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!Bogul    16.05.2009 @17:47:44
To bardzo miłe, dziękuję Też masz fajowe prace
_______
'Cry some more!'
~PeggySue    10.10.2008 @23:46:23
nie nie moja nie gustuje w autoportretach we wszelkiej formie
_______
Ze spluwą w ustach wymawiasz tylko samogłoski.
!animisiewasz    12.02.2008 @09:53:55
dziękuje. nawet nie wiedziałem. swoją drogą to mam szczeście do tego plakatu bo dzieki niemu Lovemonk Records zaproponowało mi projektowanie okładek dla nich
~yeawn    30.12.2007 @05:49:31
Dzieki za comment. Liczyrzepa- obrazliwe? Tak była nazywana ta postać po naszej stronie granicy- inni mają Yeti a my liczyrzepe. Postać wystaje poza okrąg co nadaje emblematowi więcej dynamiki i powoduje że jest on mocniej zaakcentowany niż reszta elementów. Typografia coż faktycznie moga byc obiekcje ale literki to zawsze sliski temat. W kązdym razie dziekuje i nad wszystkim pomyslę z tym że to sprzedany projekt więc nic nie zmienie Pozdrawiam.
~thesokol    10.10.2007 @21:08:16
chciałbyś Kasie poznać Frącku :D
~mhtstudio    07.09.2007 @19:00:57
no wiesz staralem sie jak tylko moglem ;P
~feelsogood    29.05.2007 @11:38:50
dzięki
Wkrótce nowe wzory. Troche inna taktywke teraz obierzemy ale mysle ze bedzie ciekawie. pzdr
~gds    15.05.2007 @08:28:52
aha dzieki. bede musiał poprobowac :D
pzdr.
~gds    13.05.2007 @22:36:18
ja tesh w corelu ale 9. mam gdzies w kompie zakopaną 12 a ty jaki masz. opłaca sie szarpnąć troche na x3 ??
~gds    13.05.2007 @22:15:44
w dodatku to ja palmy tylko przetrasowałem takzr duzo roboty nie było ... ty robisz w ilustratorze ?
~gds    13.05.2007 @22:08:18
gdzies juz widziales ? hmmm nie wiem wszystko staram sie robic sam od poczatku do konca. racja z tym ontem to niewypał. ale mi podpasował to go wrzuciłem..
dzieki za komenta... pozdr.
~NID    13.04.2007 @20:21:45
czy ja wiem, mnie te wygrane prace nie poraziły, całe czasopismo sprawia ważenie wypalonego, chciałem tchnąć w to nową świeżość :-D
~KamilSarnowski    12.04.2007 @18:17:55
uwaga na teraz ...musze z nimi pogadac na ten temat....

pzdr
~KamilSarnowski    12.04.2007 @18:15:05
nie...nie znam sie na tym....klient jeszcze tego nie widzial...najwazniejsze czy wezmą proj...dalej to ich problem:D:D:D
~KamilSarnowski    07.04.2007 @11:07:05
hehehe...a czemu nie moge starych oceniac???usun je jak nie sa do komentowania:P
+redkroft    26.03.2007 @19:05:32
nie wiekszego niz userzy odwalili mi przez ostatnie kilka miesiecy pytajac o sajt:D
+redkroft    26.03.2007 @17:06:53
^Defect    03.02.2007 @02:30:41
Bluzki nei tykalem. To oryginalny wzor ;]
~cornetto    12.01.2007 @22:46:01
dziekuje bardzo za ocene
^Defect    08.01.2007 @06:27:42
Siema. Pisales cos do mnie na GG? Nie bylo mnie, gdyz czilowalem po sobotnim balu.
Jesli masz jakas sprawe to wal dzisiaj smialo...

pzdr.
ostatnio edytowane: 2007-01-08 06:28:54
^BlazewiczBlazej    24.12.2006 @12:44:15
Najlepszego
~k4szkiet    22.12.2006 @17:33:08
widze tu przyszlosc pozdro
~bleft    09.12.2006 @08:47:40
thx mean co tam u ciebie wogole?
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
!bulka    16.11.2006 @20:50:59
dzięki
_______
http://dominik-bulka.blogspot.com/ http://bebulka.x-blog.pl/
what to eat, what to do, what the fcuk?
~MustaffoMadame    14.11.2006 @20:41:30
to nie wektorki
_______
Positively 4th Street
1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt